Konsultant ds. Obsługi Infolinii

Teleinvention Sp. z o.o. to firma z polskim kapitałem dostarczająca na rynku nowoczesne rozwiązania Call i Contact Center. Za nasza firmą stoi doświadczenie i potencjał technologiczny spółki giełdowej Unima 2000 S.A., która jest większościowym udziałowcem Teleinvention. Naszym celem jest wspomaganie Klientów w wyborze optymalnych rozwiązań pod względem technologicznym i kosztowym, dopasowanych do ich potrzeb. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant Ds. Obsługi Infolinii

Opis stanowiska:

Wymagania:

Oferujemy:

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)".